Αθανάσιος Κατσίμπελης : «Έχει δημιουργηθεί σοβαρό ζήτημα, που αφορά την αξιολόγηση των παρατηρήσεων που έκανε ο Σεβασμιότατος Δωδώνης σε μαθητή…» [video]
26 Μαρτίου 2025

- «Μέχρι στιγμής στην α/θμια δεν έχουμε καταγγελία των γονέων για να προβούμε σε κάποια ενέργεια»
- «Νομίζω όμως ότι είναι μια παρεξήγηση που εύκολα, με διάλογο και αμοιβαίες εξηγήσεις θα μπορούσε να λυθεί…»
Ο Αθανάσιος Κατσίμπελης (Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου) μιλά στην εκπομπή ΕΚΤΕΝΩΣ , με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τετράδη, αναφορικά με το περιστατικό που έλαβε χώρα μετά το τέλος της δοξολογίας της 25ης Μαρτίου στην Ιερά Μητρόπολη Ζακύνθου, με μαθητή του 4ου Δημοτικού Σχολείου και το Μητροπολίτη Δωδώνης
- «Δεν ήμουν μέσα στο ναό εκείνη τη στιγμή, αμέσως όμως ενημερώθηκα από την Αθηνά Τσάτσου, την δ/ντρια του 4ου δημοτικού σχολείου, για το περιστατικό. Όπως έχει καταγραφεί και από το έγγραφο που λάβαμε από το σχολείο, έγιναν παρατηρήσεις σε μαθητή μας σημαιοφόρο από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δωδώνης, που προκάλεσαν και αντιδράσεις σε γονείς μαθητών που ήταν παρόντες. Μέσα στο ναό ήταν και η μητέρα του μαθητή, εκτός από εκπαιδευτικούς. Έχει δημιουργηθεί σοβαρό ζήτημα, που αφορά την αξιολόγηση των παρατηρήσεων που έκανε ο Σεβασμιότατος αλλά θεωρώ, ότι είναι θέμα των γονέων, να αξιολογήσουν αν πράγματι προσεβλήθη το παιδί τους ή όχι. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα των εκπαιδευτικών. Εμείς εκεί, στο ναό, είναι σαν να είμαστε φιλοξενούμενοι. Είναι ένα περιστατικό που αφορά περισσότερο τους γονείς και θα αξιολογήσουν σε τι κινήσεις θα προβούν.
Ο Σεβασμιότατος έκανε σχόλια για την ενδυμασία του μαθητή, αφού τον κάλεσε επάνω στο βήμα. Από εκεί και μετά δεν μπορούμε να μπούμε στην ουσία της υπόθεσης. Το έχουμε αναφέρει και στην περιφερειακή δ/νση και φαντάζομαι θα έχει ενημερωθεί και το υπουργείο. Μέχρι στιγμής στην α/θμια δεν έχουμε καταγγελία των γονέων για να προβούμε σε κάποια ενέργεια»
- «Υπάρχει το χάσμα των γενεών. Οι μεγαλύτεροι παλιότερα μπορούσαν και σταματούσαν παιδάκι και του έκαναν παρατήρηση. Σήμερα δεν είναι αυτό ανεκτό»
- «Νομίζω όμως ότι είναι μια παρεξήγηση που εύκολα, με διάλογο και αμοιβαίες εξηγήσεις θα μπορούσε να λυθεί, αν δεν υπάρχουν κακές προθέσεις. Αν υπάρχει ανάγκη στήριξης στο παιδάκι έχουν δοθεί εντολές στο σχολείο να συζητηθεί το θέμα και να γίνει όσο πιο ομαλά η μετάβαση του παιδιού στο σχολείο»